پروژه های دانشجویی در www.a00b.com آ صفر صفر بی دات کام 09131253620

برای مشاهده و خرید و یا سفارش پروژه به وب سایت www.a00b.com آ صفر صفر بی دات کام مراجعه فرمایید.

پروژه های دانشجویی در www.a00b.com آ صفر صفر بی دات کام 09131253620

برای مشاهده و خرید و یا سفارش پروژه به وب سایت www.a00b.com آ صفر صفر بی دات کام مراجعه فرمایید.

پروژه مهندسی نرم افزار و تجزیه و تحلیل سیستمها UML و SSADM

انجام پروژه های مهندسی نرم افزار به سفارش شما   09131253620

پروژه مهندسی نرم افزار uml                             انجام پروژه مهندسی نرم افزار SSADM

تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری کوچک ، متوسط و بزرگ توسط تیم تحلیل و برنامه نویسی ما انجام می شود. برخی از خدمات پروژه های مهندسی نرم افزار که توسط ما ارائه می شود به شرح ذیل می باشند:

1- مستند سازی و ساخت Help و داکیومنت برای پروژه های نرم افزاری

2- تحلیل پروژه های نرم افزار (هم قبل از برنامه نویسی و هم بعد از برنامه نویسی)

3- ایجاد نمودارهای UML و SSADM برای پروژه های مهندسی نرم افزار شما 

مشاهده سایر پروژه ها:

http://www.a00b.com/p/18/1322.htm

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://mahdoone.blogfa.com

چه جالب چه بلایی سر خانم امینی اومده؟!!!

نهال یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://khoshbakhty-khoshbakhty.blogsky.com

سلام
احتمالا می دونید که این وبلاگ مال من بود و به محض این که من حذفش کردم شما اون رو برداشتید که خوب البته مشکلی نیست.
فقط دیدم آپ نکردید و تو بخش نظرات هم کسی نمیاد و استقبالی نمیشه،گفتم شاید نخواهید ادامه بدید.
ممکنه اگه این جوری بود به من خبر بدید تا من برگردم سر جای اولم؟؟
مرسی

مانیا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
اینجا قبلا یه خانمی به اسم نهال مینوشت
الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد